mandag 23. februar 2009

Illustrasjonar

No skal vi sjå om det kan bli litt farge og bilete på bloggen min...
Eg har etter kvart funne batteriladaren til fotoapparatet så eg fekk teke bilete av dei grøne vottane











Når eg berre har fått strikka ferdig eitt par til, skal eg ta stoppenåla fatt og feste endar på både
desse og resten av bunken før eg puttar dei i vaskemaskinen for toving.




Då skal vi nok halde oss varme på hendene både Besta og borneborna.

Det blir nok eit par bilete av vottane etter tovinga også, enten den prosessen blir vellukka eller det motsette. Eg har etterkvart fått såpass erfaring at eg trur strikkegarnet eg bruker reagerer slik eg vil, men eg må vedgå at eg har fått nokre leie overraskingar av og til.

I morgon reiser eg til Oslo for å vere Besta til veslefrøkena som bur der, ho veit godt at eg er glad i garn og strikkepinnar, her eine dagen vi hadde oss ein prat i telefonen spurde ho meg:

"Hva gjør du, Besta, strikker votter?" , og jammen fekk ho rett!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar