tirsdag 10. mars 2009

Origami

Sidan småskulealderen har eg hatt eit dårleg forhold til faget matematikk, etter som åra gjekk, og eg skulle prøve å inspirere elevane mine også i dette faget, innsåg eg til slutt at eg ikkje kom utanom fagleg påfyll. Eg enda opp med å ta to år med vidareutdanning i matematikk for barnetrinnet, og er no veldig glad i faget:)

Eit tema knytt til matematikk som eg synest er inspirerande er papirbretting, då kan eg boltre meg i mange fine fargar, eg får elevane til å sjå geometrien i det vi lagar, og det skal ikkje så veldig stor fingerferdigheit til før vi har fine produkt som vi kan vere stolte av.

Dei enklaste formene treng vi berre eitt papir og ei saks for å lage ......

andre ting krev at vi brettar seksjonar som skal samanføyast,



Vi kan lage spinnarar....

og vi kan brette andre former, som denne trana ......

2 kommentarer:

  1. Disse var flotte og fargerike, men det ser vanskelig ut for meg da...C";)

    SvarSlett
  2. Og det seier du som har dei innvikla og flotte strikkearbeida!
    Klart du kan brette slike figurar:)

    SvarSlett