fredag 27. februar 2009

Fornøgd med resultatet

Når eg strikkar for toving i maskin har eg funne ut at eg kontrollerer det endelege produktet best når eg bruker Vamse frå Raumagarn. Det gjekk bra denne gongen også, etter ei runde i vaskemaskinen på 30 grader, er vottane no passe store til dei som skal ha dei på seg.

Dei grøne










skal verte gode å ha på når det er snøballkrig på gong......

Dei blå, som er til slalomkøyraren, passar også fint når snøklokkene i hagen til Besta skal gravast fram:



Vottane er elles strikka for å matche nokre tjukkelestar med rullekant som eg fekk idéen til i eit oppskrifthefte frå Regia:






Eg synest hageskorne mine fekk seg eit skikkeleg "løft" når eg putta eit par rullekantlestar opp i dei, kanskje dei passar like godt til handlerunda som til utearbeid?


I det fine veret var det fristande å knipse fleire bilete














Neste steg i bloggverda mi blir å finne fram til eit redigeringsprogram og kanskje gjere bileta og heile bloggen penare.










3 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggeleg kommentar i bloggen min.

    Nydelege vottar du har laga, svært så kjedelege før dei vart tova, men du verden så flotte etterpå. Og dei rullelestane må då gjere susen for kalde føter...og så artige som dei er då:-)

    SvarSlett
  2. Det er veldig inspirerende og glade produkter du lager,og koselig og spennende følge deg!

    SvarSlett