onsdag 14. juli 2010

Gardsbesøk

Det er mykje som skal klaffe når ein planlegg aktivitetar saman med sommargjestene sine, og i dag vart det klaff, vi kom oss på besøk til Hagebø i opningstida, med smått og stort var vi ti stykk, Strikkebesta med sin hær:)

Fin temperatur og opphaldsver, vakre høner som let seg bere rundt,

Gardskafe 019

kjærlege sauer som tok imot kos og klapp

Gardskafe 034

og ein nydeleg kattepus som sjarmerte oss i senk.

Gardskafe 027

Reie og hengestol, klatretre og grøn bø.

Gardskafe 026 Gardskafe 024

Gardskafe 029

Gardskafe 031

Herlege detaljar rundt omkring på garden:)

Gardskafe 038

Gardskafe 039Fint handarbeid som ikkje får den merksemda det fortener når ein har med ein skokk med ungar. Gode vafler og andre kaker, fin stemning og blide fjes.Opplagt og smilande husmor.

Ja, vi kosa oss:)

8 kommentarer:

  1. For et eldorado for store og små. Viktig for ungene å oppleve dette; tror det vokser opp barn som aldri har sett ei høne eller ei ku "live".

    Kos deg videre i denne uka og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, kjære Kristin! Eg vert sooo rørt når du skriv som du gjer, og legg ut sååå flotte bilete. Du er ein engel i to sko på meir enn ei måte... Igjen: tusen takk!!!!! Klem frå ei veldig fornøgd husmor på Hagebø:)

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg "snubla inn her" via en annen blogg jeg følger. Er relativt ny i bloggverden, og prøver egentlig ut om dette på sikt kan bli en hobby. Så koselig blogg du har, flott bilder og varme tekster!

    SvarSlett
  4. Så flott med slike plassar å boltre seg..
    Har du vore på Hakallegarden?
    Viss ikkje må du ta deg tur dit i helga :-)

    SvarSlett
  5. Det gjør godt i sjela med sånne gårdsbesøk! Jeg kjenner det, sjøl om jeg ikke var med :)
    Ha en triveligkveld! Nu skal jeg nyte Melody Gardot på nrk2.

    SvarSlett
  6. Herlige sommerbilder! Det er slik sommeren skal være både for barn og voksne! Ha en fin sommer videre! Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  7. Heisann!
    Ser ut til å være en strålende dag på mange måter.
    Her i huset - har vi fått hane, en jeg har ønsket meg lenge. Den skal stå på taket og vise vindretningen. Det er det nærmeste jeg kommer en hønsefugl ;:OD)
    Ha go' hælj!

    SvarSlett
  8. Kjekt for meg å lese kommentarane du har fått... Klem

    SvarSlett