torsdag 8. oktober 2015

På 'an igjen

Etter å ha hatt heile gjengen heime sist helg innsåg eg at bloggen min er ikkje berre min. Når ei av jentene mine drog fram bloggebøkene frå tidlegare år og sat der og blada og smilte kjende eg at det er ikkje berre å gi opp denne tradisjonen, det må kome ei bok for dette året også, så no får eg brette opp ermane og begynne.
Det forrige innlegget mitt var skrive i mars! Mykje vatn har runne i havet sidan den tid, mange hendingar har fått passere utan kommentar, men eg får ta det viktigaste:

Det vart austlandspåske på oss i år, etter å ha tatt farvel med Marylin og Michael, som eg hadde passa ei vekes tid,


reiste vi til Frogn,  på hyttebesøk hos slekt og gode venner.


Blåveisen blomstra,


eg fekk ein symjetur i Oslofjorden


og vi kosa oss i solveggen i lag med tante Kari.


Grandtantebarnet mitt, Sienna var med oss, og ho og Helle fann på mykje kjekt i lag.





Elles gjekk april fredeleg for seg, vesle Luca


 har vorte store Luca,


han fylte 18 den 19. april.
Her er eldste og yngste barnebarn, Luca og Oskar i lag.


To super heroes i Besta sine auge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar