søndag 13. mars 2011

Ein sykkeltur gjer ingen vår

Sidan eg skifta arbeidsplass for eitt og eit halvt år sidan har eg sykla dei seks kilometrane til jobben så sant det har vore muleg. 
Eg kunne sjølvsagt ha kjøpt piggdekk og brukt sykkelen om vinteren også, men det har ikkje vorte gjort.
I staden har eg gått til jobben sidan midten av november og den greie mannen min har henta meg  når eg har vore klar til å fare heim om ettermiddagen:) Men det er no litt tungvint å vere avhengig av andre, så no ser eg fram til å begynne å sykle igjen.

Sykkelen 007

I dag var det fin temperatur ute og snø- og isfritt på vegen utfor huset vårt, så då var det berre å tørke støvet av hjelmen og ta ein prøvetur rundt øya.

hjelmenpage

Kjekt å ta fram “gliset”, fin sykkel, synest eg:)

rosemålapage

Likevel har eg planar om å skifte han ut. Behova endrar seg i takt med stigande form og lyst til større fart, så denne våren blir det hybridsykkel med tre - eller er det fire ? – gongar fleire gir.

gearpage

Prøveturen gjekk fint, trass snø på vegen nokre stader – og sjølvsagt ei snøbyge rett i “fleisen”:0

4 kommentarer:

  1. Synes du er flink jeg,selv om du er blitt hentet etter jobb..
    Herlig å sykle til jobb.Jeg gikk til jobb de siste årene jeg bodde i Trondheim,og har sanet det siden.
    Nå har jeg 10 mil tur/retur...

    ha en flott sykkelsesong i vente;-))

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  2. Sykkel ja, den er det litt tidlig å tenke på her. Men utrolig kjærkommen de månedene i året den er i bruk:)

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Jeg syns også du er flink!"
    Og standhaftig!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så flott å kunne sykle til jobb, det gjorde eg i "gamle dager"..
    No er det andre framkonstmidler som gjeld, men sykkelen, den er eg like glad i og brukar ofte..

    SvarSlett