søndag 28. august 2011

Helgetur

Vi stakk av heimanfrå denne helga, saman med svigermor som fylte 88 år i går tok vi oss ein tur til Romsdalen.

Først besøkte vi Woldstad Gård i Isfjorden. Der har dei innreidd fjøset på garden til eit flott lokale som kan brukast til mange ulike formål. Der er gardsbutikk med både brukthjørne, gardsprodukt og handarbeid.

fuglpage

handarbeidpage

grødepage

Der arrangerer dei selskap, og akkurat no er der kunstutstilling med biletkunstnaren Gunn Nordheim Morstøl.

kunstutstillingpage

Absolutt verd eit besøk!

Middag og overnatting vart det i Isterdalen på Trollstigen Gjestegård

Jibberstur 029

mellom desse majestetiske fjella.

Jibberstur 024

Jibberstur 025

Jibberstur 027

Diverre forsvann dei etterkvart i tåkeheimen, vi fekk også ein god dose regn, men det toler vi…..

7 kommentarer:

  1. Mon tro om jeg har vært i Isfjorden ... Har kjørt en del i Romsdalen; - det er så vakkert der!
    Hvis det er svigermora di som er på bildet, må jeg si hun ser ung og flott ut!

    SvarSlett
  2. EG er sånn på og av blogger Kristin!! No er eg på an igjen! Trur dåkke har vore på Trollstigen samme dag som oss..thihi..Litt morsomt da! Og til Woldstad Gard tenkte eg å ta meg en tur neste gong eg er i Isfjorden!åg no ut som dåkke hadde det koseligt!!

    SvarSlett
  3. Takk for godt tips til neste gang jeg gjør Romsdalen et besøk. Med jevne mellomrom må jeg bare ta turen, og nyte den ville naturen og mimre fisketurer i Rauma.
    Ser ut til at dere hadde en innholdsrik tur.
    Ha en god helg.

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint å se på! Også Trollstigen med omegn, det er så fasinerende og vilt!
    Dette var nok en herlig tur!
    Klem fra meg som nå har avsluttet min sommer på Torpet!

    SvarSlett
  5. Så flott det ser ut på den garden! Mykje sjarm på sånne plassar:)

    SvarSlett
  6. Heisan! Helt enig, trenger den ikke jeg heller...har ikke interesse, tålmodighet eller evner til å sette meg inn i sånne moderne dupeditter.....men det var skikkelig gøy å bli overrasket med en sånn likevel! Ønsker deg en fin søndagsettermiddag, klem, M

    SvarSlett
  7. Oj - googla Woldstad Gard, -og sjå ka i fann! So artig! :-D

    SvarSlett