fredag 19. oktober 2012

Glede!

Endeleg har eg klart å lure pc-en min til å reinstallere live Writer igjen, så no kan eg ta kontroll og bestemme både utforminga og storleiken på bileta igjen:)

Etter mi meining verkar det som at til fleire oppdateringar dei produserer desse som skal gjere det enkelt og greitt å bruke pc og nettenester, til vansklegare blir det for oss vanlege brukarane.
Akkurat som om dei held på med desse oppdateringane berre for å ha arbeid……

Men eg skal  ikkje syte, berre vere glad for at det blir nokolunde greitt å blogge igjen – og håpe på at bloggelysta kjem tilbake.

No må eg sjå om eg finn eit par bra bilete i arkivet mitt, berre for å få litt farge på innlegget.

Sommar 2012 251
IMG_8344
God helg frå ei glad Strikkebesta:)

3 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    So bra når alt funkar.....
    Har slete med bloggelysta lenge, faktisk 4 mnd......men håpar og trur at eg er igong igjen no.
    For jammen har eg sakna det òg.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Det er kanskje sommeren som tar bloggelysta? Nå når mørket senker seg,finner vi plassen foran PC`n igjen. Nydelig rosebilde!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder! Det nederste er jo kjempeflott når man begynner å studere det,
    Forøvrig er jeg enig med deg om oppdateringer, de står i kø hver dag, det kan jo ikke være bra??
    Klem til deg!

    SvarSlett