fredag 21. oktober 2016

Strikkeoppdatering

Det er lenge sidan eg fann ut at bloggen min ikkje høyrer til i ein bestemt kategori, men eg har no -strikke- i namnet, så då er det vel naturleg å blogge litt om strikkeaktiviteten min også.

Eg er usikker på kva eg hadde med sist eg blogga om strikking, har eg lagt ut bilete av babyjakkene til Mio og syskjenbarnet hans?  Og alle babysokkane? Eg satsar på at dei ikkje har vore omtalte her før, og starte med dei:


Marte ønskte ei lita jakke til vesleguten sin, alle strikkajakkene som storesyskjena hadde hatt var gitt bort for lenge sidan, så då vart det denne jakka strikka i Sandnes babyull:



Sidan det vesle syskjenbarnet kom til verda berre ei veke etter Mio, var det naturleg at ho fekk ei jakke også:



Babysokkar var også mangelvare, så det var berre å bruke opp restetråden på det.


Tidlegare hadde eg strikka ei kortbukse som eg gløymde å ta bilete av, den hadde Mio på seg då vi var på besøk i sommar, så her er den.


Nokre Kerrtusokkar vart det også, greitt å halde på med når vi er på langkøyring.



Oskar er meir enn alminneleg oppteken av traktorar, så ein traktorgensar til han kjende Besta seg forplikta til å strikke.




Så fann eg fram ein liten, forenkla Mariusgensar som aldri vart gjort ferdig medan Oskar var baby, no er den ferdig og passar perfekt til Mio.


Ein annan ufo i strikkesakene mine vart også henta fram, ein Setesdalsgensar som eg hadde begynt på, og så oppdaga eg at eg hadde lagt opp i str. 6 mnd i staden for 2 år. No er den klar, hua er også nesten ferdig, og eg har nok tråd til å strikke ei bukse og nokre vintersokkar til Mio av restetråden.



Så har eg eit litt større prosjekt på gang som eg reknar med å f ferdig denne helga; gensar til minsteguten min, ei forseinka gåve til 27-årsdagen. 


Eg er litt spent på om eg kanskje har strikka han for smal, men då får han berre gi gensaren til kjærasten og be meg strikke ein ny.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar