søndag 19. april 2009

Pedagogisk Besta?

Eg likar godt å gå i bokhandlar og kikke på bøker og andre ting som dei har der. Det hender rett som det er at eg blir freista til å gjere eit lite innkjøp også, slik som ein dag i påska, eg fann nokre "pedagogiske" bøker om teikning og tal som eg tenkte at dei minste borneborna mine kunne ha nytte av. (Kanskje ein smule overivrig lærar-besta...)
No er eg så heldig at eldstejenta mi med familie bur så nær at til og med Mateo og Oliver kan gå hit på besøk åleine:) I dag kom dei på Bestabesøk, og då oppdaga dei nyinnkjøpet mitt.
Bøkene er laga slik at ein skal øve seg på teikning og skriving, det følgjer med ein tusj som ein kan teikne rett inn i bøkene med, og så kan ein fjerne teikninga med ein tørr papirserviett etterpå, ganske upraktisk, viste det seg, det var omtrent umuleg for små barnehender å kome til utan å legge handbaken ned på det dei hadde teikna alt, og dermed forsvann det. Men gutane syntest no det var kjekt ei stund i alle fall.

Oliver la i veg med talskriving,

medan Mateo konsentrerte seg om å teikne dyr
Eg er usikker på kor mykje lærdom som ligg i det å følgje stipla-linjer med tusjen, men takka vere denne imitasjonen teikna Mateo ein aldeles herleg andunge,
og veslegrisen vart no ganske skjønn den også, ikkje sant?

2 kommentarer:

  1. Så flinke dem er,selv om det ikke var det lureste kjøpet ditt,så ser det jo virkelig ut som ungene går til oppgaven med fullt alvor.

    SvarSlett
  2. Ja, dei var kjempeskjønne :o)

    SvarSlett