lørdag 2. april 2011

Bakekurs

I dag har eg kosa meg med god bakst:

Dansk rugbrød…

Bakekurs 011

Frukt-nøtt-brød

Bakekurs 026

Baguette

Bakekurs 018

surdeigsbrød

Bakekurs 035

Og endå har eg havrebrød og focaccia i frysaren:)

 

Bakekurs 032 Bakekurs 037

Bakekurs 038

Alt dette fordi ei av kollegaene mine, som er ivrig lærar i mat og helse, tok kontakt med Morten Schakenda,

Bakekurs 007

mannen bak suksessbedrifta Bakeriet i Lom, og spurde om han kunne ta turen til Ulsteinvik og halde kurs.

Bakekurs 005

Vi 16 heldige som var fyrst å melde oss på fekk grundig opplæring i korleis lage og behandle gjærdeig,

Bakekurs 008

vi fekk smake nydeleg brød, og vi fekk bake, frå kl. 14.30 til nærare 21.30 i går.

Til slutt fekk vi med oss heim herleg, duftande bakverk- som vi  hadde vore med på å bake sjølve:)

Det vi laga av den flotte bolledeiga vart ete i går medan det var heilt ferskt, mmm! (ikkje noko att til fotografering)

Bakekurs 027

Ein triveleg måte å vere saman på utanom ordinær arbeidstid!

6 kommentarer:

  1. Å, detta må ha vore eit supert kurs, ser so nydeleg godt ut, det bakverket.
    God sundag i vente!

    SvarSlett
  2. Sannelig var det brødproduksjon!! Så flott å få lære av en mester!
    Tenker dere koste dere, og nå er vel fryseren full av gode brødvarer;)
    Ha en god søndag, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Hæ! Så mye deilig bakst! Heldige du som fikk være med! Det er også inspirerende å lese om!

    Takk for hyggelig kommentar hos meg!
    Fortsatt god søndag!

    SvarSlett
  4. Så koselig, og sikkert lærerikt...

    SvarSlett
  5. For en opplevelse dette må ha vært!
    Bakeriet i Lom har jeg besøkt og der var det mye godt, så lærermesteren kan sine saker!
    Ha en fin vårkveld!
    Klem!

    SvarSlett
  6. Det er så eg får vatn i munnen, mmmm.

    SvarSlett