lørdag 9. januar 2016

Hosespøting

Om det skulle slumpe til å legge ned så pass med snø at eg får prøve skia i år, så har eg utstyrt meg med gammaldags fjellanorakk og nikkers. 






Utstyret i orden, med andre ord, bortsett frå i frå knea og ned, eg kan ikkje akkurat gå berrlegga i kulden.
Eg rota litt i trådsortimentet og fann nokre buntar med Drops fine merino, og tenkte at det får duge. Det var vanskeleg å finne ei passande oppskrift på strømper i så tjukk tråd, så då var det berre å prøve seg fram.

Fyrste hosa vart ferdig i går, ho sit godt på foten og oppover leggen, så eg synest eg traff bra.




Det hadde sjølvsagt vore kjekt med hoser i to fargar i eit fint mønster, men alle dei mønstra huene eg strikka før jul tok knekken på høgre hands tommel, så no er det berre einsfarga som gjeld ei stund framover.


3 kommentarer:

  1. Så nydelige strømper <3 Deilig mjukt garn Merino'n fra Drops :D
    Håper det kommer mer snø oppafor, her laver det ned i kveld ;)
    Nyt resten av helga :D

    SvarSlett
  2. Nydelige! Nesten som bunads-strømper og altfor fine til skigåing!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett