tirsdag 26. januar 2016

Småstrikk

I helga feira vi eittårsdagen til Oskar. Familieselskap med god stemning, fine gåver og god mat.
Hovudpersonen var nok litt forvirra over alle gåvene, men tok elles alt oppstyret med stor ro.


Det var fint med lys på kaka


Og så var det kjekt å sparke ballong saman med Oliver og Bestefar.



Oskar har akkurat begynt i barnehage og hadde bruk for nye tjukkelestar og ein varm ullhals.
Slike oppdrag passar Besta godt, det vart ein liten stjernehals i Drops extra fine merino
- for den ulla klør minimalt.




Så har eg strikka mitt første par med selbuvottar, ikkje til eittåringen, men til Osloguten min som frys på fingrane i Austlandskulda.





Eg har hatt planar om å prøve meg på slike vottar, så dette var eit passe spark for å kome i gong, og rett kjekke var dei å strikke.  Pakken vart sendt måndag, så i morgon reknar eg med at dei er framme hos mottakaren.


3 kommentarer:

  1. Koselig med barnebarn! Og du har mange å dele oppmerksomheten på. ��
    Det er en trivelig oppgave å strikke gode ullklær til de små, synes jeg. Fin stjernehals og selbuvotter.

    SvarSlett