tirsdag 12. januar 2016

Juleselskapet 2015

Eg kavar noko forferdelig med lagringssystemet av bilete på macen min, eg forstår ingenting av det heile, dei fleste bileta ligg på Iphoto og kan ikkje lastast inn på bloggen, det er vanskeleg å redigere bileta, og om eg trur eg har sletta dei, så dukkar dei opp att likevel.

No har eg forstått at eg må ta dei direkte frå kameraet mitt og inn på pictures, så kanskje det kan bli betre biletkvalitet på bloggen min igjen. Korleis eg skal få overført alle dei som ikkje ligg på pictires er meg eit totalt mysterium.

Men no har eg i alle fall sikra nokre av dei siste bileta inn på rett lagerplass, så no kjem eit "broket" utval av glimt frå familiejuleselskapet vårt, der berre dei næraste kjem, dei som har høve til å møte, vel og merke, jula 2015 var vi 72 nære familiemedlemmer samla.

Heile selskapet, ikkje lett å få alle til å sjå på kamera:



Marte og Karsten.


Blinkestolleiken.


Mingling.


Laura, Oskar og Petter.


David har funne seg ein fredeleg plass.

Michael med ein pust i bakken - eller på bordet.


Karane diskuterer.


Innsats på kjøkkenet.


Siv og brorane med fruer.


Ooops, dette biletet får eg skjenn for å ha lagt ut :


Ungdommane som snart må bestemme seg for å verte vaksne:)


1 kommentar:

  1. Beste familia av alle <3 dokke er så herlege alle ihop :) Klem

    SvarSlett