tirsdag 22. desember 2015

Tullestrikking

Ei av mine gode badevenninner fylte femti år i helga. Det vart feira med eit flott selskap der eg fekk vere gjest saman med dei andre badedamene.

Vi fekk spørsmål frå mannen til jubilanten om vi ville bidra med underhaldning av noko slag, og ei slik utfordring kunne vi sjølvsagt ikkje la gå frå oss. Vi samlast ein kveld og "snekra" saman ein song om gleda ved å bade i sjøen heile året og fekk fletta inn mange "gode" poeng om personlegdom og eigenskapar hos jibbersdagsbarnet.

Ho flyt så utruleg lett i vatnet, så vi vitsar stadig om at ho aldri blir våt på ryggen. For å lage litt oppstyr rundt dette fann vi ut at ho måtte få seg ein "badestola" for å beskytte seg mot vinterkulda.

Eg har tidlegare strikka badehuer til heile badeklubben, alle i kvar sin farge, og jubilanten si hue er knallrosa, så då måtte badestolaen "mætsje". Huene er strikka i havskummønster og badestolaen fekk også dette mønsteret.

I grunnen vart fasongen fin, særleg med tanke på at eg ikkje hadde oppskrift å gå etter, eg berrre la opp eit visst antal maskar på måfå og strikka i veg. Her poserer eg i resultatet:


2 kommentarer:

  1. Så artig! Kjekt å kunne bidra med underholdning på festen. Forventningene stiger.......
    Flott header du har, ei strikke-dame verdig!

    God innspurt! Jeg skal sy lammerull og vaske i dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så kult! Ho viser nok att i denne habitten ;)

    SvarSlett