mandag 8. august 2011

Klimaflyktningar

Når gradestokken ligg jamt rundt 12 grader

Trollstigen 20.07.11 065  og skodda heng tungt ned over fjella – dag ut og dag inn -

Trollstigen 20.07.11 066

kan sjølv den mest standhaftige bli vêrsjuk.

Då er det greitt å kunne sette seg i bilen og trille austom fjella for å kjenne korleis ein kan ha det i juli månad.

Vi måtte faktisk heilt til Hedmark før skodda sleppte taket – og då var turen kort over grensa til svigerinna mi som bur i Eda, Sverige.

Austover - og besøk 001

Austover - og besøk 005

Der var sol og der var badetemperaturar – også for dei kresne:)

Austover - og besøk 007

Vel opptina kunne vi svinge innom til ferske hytteeigarar i Drøbak

Austover - og besøk 016 Austover - og besøk 020 Austover - og besøk 018

Dei hadde ikkje lege på latsida dei siste vekene, og hadde slett ikkje tanke for bading, men vi måtte sjekke badeforholda i Drøbaksundet, før vi besøkte Marte og ungane i Oslo.

Austover - og besøk 023

Austover - og besøk 021

Ein halv dag gjekk med til plasking i herleg oppvarma Oslofjord ved Ingierstrand, før vi  reiste inn til sentrum for å sjå og kjenne på den spesielle stemninga etter hendingane der og på Utøya.

Austover - og besøk 039

Marylin hadde med roser og ho hadde mange spørsmål om det som hadde hendt.

Oslo julipage

Tre dagar med sommarvarme var vel verdt to dagar i bil, vi kom heim opplada av solenergi:)

Og bilete frå all badinga er  berre å gløyme; kameraet mitt toler ikkje vatn - og eg trivst ikkje framfor kameraet når eg har på badekle…..

5 kommentarer:

  1. Å å du har hatt ein vidunderleg sommar, Strikkebesta. Eg har og vore i Sverige og på Austlandet og på Stord. Flott ver heile tida. (Litt for flott, hehe) No har eg masse eg kan blogge om, men eg får sjå kva som kjem ut.

    I dag skal eg ha late-dag og lese og blogge litt. Så får eg sjå kor mykje energi der er igjen etter all blogginga :))

    Herlige barnebarn og masse flotte feriebilder har du !

    Klem og ha en fin dag vidare!

    SvarSlett
  2. Så godt da at du fant sola. Nå er det 12 gr og regn her :)

    Jeg er helt enig, bading og kamerabruk hører ikke sammen :)

    Fortsatt god sommer. Nå reiser jeg på ferie- vestover :D

    SvarSlett
  3. Her har jeg venta på sola i hele ferien, så det er litt vemodig at sommeren snart er slutt, så nå går jeg for en varm høst:)..men de melder brukbart for denne helga.
    Utrolige forskjeller her til lands, så trivelig bilder hos deg her....unntatt tragedien i Oslo og på Utøya, helt forferdelig!!

    Nyt siste rest av ferien du også, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Livet er godt når man kan kjøre noen mil for å treffe varme, familie og venner! Det er viktig å se det gode i hverdagen, synes jeg.
    Her er det skodde på toppene, lite sol og 11,7 gr. Jeg steller planter inne og ute og planlegger en fjelltur før vi tar noen dager på hytta.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  5. Jeg har litt medlidenhet med deg, men været er noe av det som er som det er! Jeg kan bruse med fjøra å si at jeg har hatt en alldels praktfull sommer, men det er jo ikke pent å være skadefro!!!!!... Høsten kan jo bli herlig! Klem til deg fra bestemor!

    SvarSlett