onsdag 2. mai 2012

Når enden er god

Eg er ei strikkebesta, eg har alltid minst eit strikk på gong. Ofte har eg eit lestepar eller to liggande ferdig strikka, men er det noko eg er dårleg på så er det å ta stoppenåla fatt og feste trådendane slik at lestane kan takast i bruk.

I dag er difor ein strålande dag i mine auge, eg har festa endane på åtte par med tjukkelestar:)

når enden er god 002

Lestane til eldsteguten - til mannen min – og til Michael

herrestrpage

Lestane som har fått mønster på langs, på eine sida, slik at eg måtte strikke høgre- og venstrelest

pålangspage

Og para eg har strikka i  den herlege tråden til Du store alpakka: Sterk. Ein tråd eg verkeleg har fått sansen for; mjuk og god, fine fargar og meleringar, og dryg! Av 150g får eg to par i damestorleik, eller eitt par i herrestorleik og sikkert to par til toåringen vår:)

sterkpage

I løpet av dei godt og vel tre åra eg har blogga er det ikkje første gongen eg har festing av endar som tema, men eg kan ikkje love at eg ikkje kjem til å gjenta meg sjølv fleire gongar, om eg fortset med å blogge.

8 kommentarer:

  1. Jeg vet ikke hva det er med den trådfestinga jeg, nei. Men kjedelig er det! Syns du har vært skikkelig dyktig i dag, jeg! :)

    SvarSlett
  2. For en produksjon! Jeg har også stort sett en "labb-bunding", som det het på Nordmøre før i tida, på gang til enhver tid. Lettvint å ha i veska, og greit å legge fra seg og ta fram igjen og fortsette på. Synes ikke trådfesting er så kjedelig, for da er jeg jo straks i mål! Jeg er også begeistra for Sterk. Driver og strikker opp noe gammelt raggegarn som er så hardt og vondt å strikke av, men nå er det snart slutt på det, heldigvis. Kan jo ikke kaste noe!

    Ha en strålende dag!

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte sokker :) Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  4. lester er gule, lester er blå
    i enden sitter en lestetråd
    Strikkebesta, ei flittig jente
    tok arbeidet fatt og trådene endte...

    Hurra for deg strikkebesta!
    Skjønner deg. Helt klart hva som er moro.

    SvarSlett
  5. Herlig haug med lestar! Det blir mange varme bein av dette:) Stilig med striper nedover på sida!

    SvarSlett
  6. Ja, visst kan du kalle deg Strikkebesta !! Heimestrikka lesta e best ! Ellers gjekk det fint med oss på kurs. Men dessverre regna og det la ein dempar på det heile. Artig å sjå kor Barnum var sammen med så mange hunder og folk på ein gong. Vi har fått oppgaver å trene på og vi gleder oss til neste gang.

    Ønsker deg og dine lesteberarar ei riktig god helg:)

    SvarSlett
  7. Oi, så mange herlige sokker!!..tenker det er noen som blir fornøyd med at du festa trådene:)
    Nesten vinter her, og skal over Kvikne imorgen med sommerdekk...går det bra?..håper på det;)
    Ha ei flott og forhåpentligvis vårlig helg, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  8. Skal si du er produktiv! Det er et ork å feste alle tråendene, men det må jo gjøres!
    Ønsker deg en fin vår!
    Klem fra meg!

    SvarSlett