fredag 28. februar 2014

Huer på gong

For tida produserer eg huer, dei fleste strikkar eg, men det er også kjekt å pjone.

Det starta med Pixiehuer til Michael, den blå strikka i Falk, dei andre i Drops merino extra fine og Drops merino cotton. Oppskrifta fann eg på denne bloggen:http://stinessdesign.blogg.no



Så var det Mikkehue til mannen min

Og til meg sjølv


Her er det Mateo som har stilt opp som fotomodell:) Oppskrifta til desse huene er det Tovepia som står for: tovepia.blogspot.com

Så kom ol-perioden med pjoning: huer til Oliver og Mateo



Så måtte eg lage ei som skulle matche grønegensaren til Marylin



- og ei rosa, som eg ikkje har nok tråd til


Grunnkurs i pjoning fann eg på youtube (søk på Pjonica). Eg brukar heklekrok nr7, og då passar det å legge opp 70 luftmaskar nede på hua.

Så har eg strikka fleire Mikkehuer, og gutane stiller villeg som modellar




Og sjølvsagt har eg ei på pinnane


Og tråd til enda ei, men så må eg vel begynne å strikke lestar igjen:)

3 kommentarer:

  1. Så mange fine luer! Jeg har også strikka Pixie-lua til barnebarnet, og den er så fin på! OL-luer er det også litt et par av, men Mikke-lua har jeg ikke prøvd. Det er gøy å strikke luer, og jeg har ei på pinnene nå også.

    God helg fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Hei på deg midt i natten:)
    Du har virkelig vært på luebølgen i det siste; så mange flotte luer!
    Pixielua har jeg selv strikket, den er kjempefin til unger.
    Pjoning står på lista over det jeg må lære meg;)
    Ha en god start på mars, her er det vår allerede:)
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  3. Flotte leur du strikker! Ha en fin fastelavenshelg hos dere!

    SvarSlett