mandag 21. november 2016

Mistanken slo til

Ja, ikkje noko krimimelt, altså, eg er tilbake til strikkeria mine igjen.
Gensaren som minstemann på 27 skulle få vart mindre enn eg hadde tenkt, eg tek ikkje sjølvkritikk for denne bommerten, det var rett og slett biletet som pryda framsida av oppskrifta som lurte meg.
 Der er det avbilda ein mann som har på seg ein svær gensar, og eg kjenner gutungen min, han er ikkje interessert i å gå rundt i ein sekkeaktig sak, gensaren må site fint om han skal bruke den, derfor valde eg å strikke minste storleiken.


Den passa akkurat til eldstejenta, så no er ho ein gensar rikare og eg er like langt med gensar nr.2 som då eg blogga om strikking forrige gong.


Eg trur eg skal kome i mål med den nye gensaren før vi tek ein tur til Oslo i månadsskiftet.


Når eg først er inne på strikking: ei god venninne som har sin eigen blogg, ANE, er ein slik person som dreg med seg folk på mykje kjekt, mellom anna strikkehappeningar.
Ho inviterer heim til seg på "Strikk og tyt", gjerne med eit bestemt tema, og ho inviterer oss med på arrangement av forskjellig slag, mellom anna strikkekafe i regi av det lokale husflidslaget.
Dette biletet har eg "lånt" frå henne.


Sist ho "kalla inn" til strikk og tyt var det korgstrikk som stod på programmet, då sat vi ein bra flokk og konsentrerte oss om denne teknikken. Eg var beskjeden og la opp til eit enkelt panneband,


men det inspirerte til å sjekke litt på youtube og der kom eg over ei oppskrift på dobbelt korgstrikk. når eg får tid skal eg fullføre det pannebandet også.


Andre satsa på litt større arbeid, t. d. gryteklut (eigaren av strikketyet er fotograf her)

ANE sjølv låg i forkant, ho var alt garva i teknikken ( foto: ANE, igjen)


difor sette ho i gong å lære seg vevstrikk (også ANE sitt foto),

 så kven veit, kanskje det blir tema på neste strikk og tyt?

1 kommentar:

  1. Sååååå ufatteleg koseleg <3 1000 TAKK for skryte-omtale :) ;) Du er nok spesialisten på mykje, kjære deg <3 og veldig kjekt å vere ilag - fleire strikkarar, og tytet kjem ofte av seg sjølv ;) klem

    SvarSlett