mandag 27. juli 2009

Opplevingsdag på opplevingsgard

I dag har eg fått gjennomført noko av det eg hadde planlagt for sommaren, eg har hatt med storejentene mine og dei borneborna som ville vere med til Sandvikgarden på Hakallestranda i Vanylven kommune.Der er open gard kvar søndag i sommarhalvåret, og der kan du få sjå og klappe mange ulike fuglar og dyr: Hest, esel, gris, sau, hund, katt, alpakka, kanin, høne, and, påfugl, gås, og ikkje veit eg om eg har ramsa opp alle sortane enno.



Der er leikeapparat av forskjellig slag, borna kan hoppe i høyet, dei kan få seg ein køyretur i hengaren til Gråtassen eller ein liten ridetur på vestlandshesten.

Og midt opp i alt dette er der så mykje augnefryd for både små og store at inntrykka vil sitje i i mange dagar. Det er nemleg slik at både kona på garden og mora hennar er biletkunstnarar, og elles må vel heile familien karakteriserast som tusenkunstnarar alt kreativt og koseleg dei har funne på for å gjere det triveleg å gå rundt på garden deira.

I fjøset heng det bilete på veggane og vakre glashjerte heng ned frå taket. På låven er der butikk med spanande innhald og kafé med forholdsvis enkel servering.

Vi hadde med oss niste som vi åt inne i lavvoen som er oppsett på tunet.

Og medan vi hadde ein koseleg dag på gardsbesøk hadde Bestefar med seg denne glade gjengen på bade- / fisketur.

Fangsten som blei innmeldt er absolutt godkjend: 56 flotte makrellar, i morgon blir det grilla makrell til heile storfamilien:)

5 kommentarer:

  1. Å det har vert litt av en dag for både bestemot og -far.
    Flotte barn dere har.
    Den besøksgåren så morsom ut.
    Takk for helsinga til Jenta mi.
    Ja ungene våre elsker vi "Høgare en himmelen"
    Ønsker dg en fin dag.
    Jeg har en uke igjenn av ferien.
    Klem kate

    SvarSlett
  2. Skal si her var det noe for enhver smak! Må ha vært et eldorado for ungene på gården, det er vel ingen som hopper i høyet lenger slik vi gjorde;) Kos dokker videre!

    SvarSlett
  3. Ååååå, jeg vil også DIT!
    DE flotte grå kattungene ville jeg lura i sekken med heim.... :) :)

    Ønsker dge en god dag samtidig som jeg takker for besøk hos meg!
    Nunne...

    SvarSlett
  4. Hei Strikkebesta,
    for noen nyydelige barnebarn du har, for en rikdom!
    Og flotte omgivelser dere har vært i, kjekt med dyr for barn.
    Den sjokoladen du nevnte må jeg forsøke!
    Om jeg er så lur vet jeg ikke, men veldig inkluderende, alltid redd for at noen skal føle seg utenfor i dette laget.
    Privat sett er jeg veldig tilbaketrukken, med et vell av barndomsvenner og herlige mennesker som setter pris på meg.
    Benytter mesteparten av tiden min nåtildags til å ønske meg fred og ro for å skrive...jeg er nok helt annerledes enn hva de fleste "leser" utifra min blogg!
    :D
    Jeg setter STOR pris på dine tilbakemeldinger.
    Klem klem!

    SvarSlett
  5. Å, detta ser heilt supert ut.....so kjekt for dei som ikkje har so mykje kontakt med dyr slik til vanleg.
    Og so litt kunst innimellom.....perfekt!!!

    SvarSlett