fredag 23. oktober 2015

Juni

-->
Kva skjedde i juni?

Mor fekk besøk av broren sin, Kåre. Han er yngst i flokken  og einaste bror til seks systre. Kåre tok turen til Sunnmøre saman med kona,  Kari.




Dei hadde vore på nordover, inn i Sverige på hyttebesøk hos familien hennar før dei kom hit.
Det vart siste gong mor møtte nokon av syskena sine.

Den 12. juni fylte Marylin 9 år. Ho hadde felles feiring med ei venninne, med alle jentene i klassa inviterte til kongelig fest. Eg har ikkje fått bilete frå den festen.

Oliver feira 10-årsdagen sin den 21.juni med selskap heime i godt ver, så dei fleste gjestane hadde mest lyst tiil å vere ute på terassen.





Innspurten på skulen før ein kan ta ferie er alltid hektisk, derfor har eg lite å melde frå denne perioden, eg strikka vel saktens litt, men elles gjekk dagane med til skulearbeidvog sykkeltur med klassa, med innlagt kos i fjøresteinane. Det er ei veldig kjekk klasse å ha ansvar for.




Når ferien endeleg var eit faktum, kom M og M frå Oslo, det begynner å verte ein koselig tradisjon at vi får ei veke i lag med dei, utan at mammaen er med. I år reiste dei med fly åleine, det var ei spanande oppleving som gjekk like fint som ein kunne forvente.




Den veka gjekk veldig fort, vi kosa oss saman med Sienna, Mateo og Oliver, og med Oskar.
Huset til Oskar og foreldra har no teke form, og for tida er mest inne det blir jobba for å få det ferdig.




Eg fyller år den siste dagen i juni, og i år hadde eg skikkeleg hjelp med kakepyntinga.


Minstejenta vår, som hadde vore i Australia eit semester kom heim på jibbersdagen min, det var sjølvsagt ei kjekk gåve.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar