mandag 16. mai 2016

Midt i mai


Ooops, bråstopp i blogginga – utan nokon god grunn. Eg strikkar som før, eg omgir meg med barneborn som før, eg opplever mykje som er verdt å få med i neste utgåve av bloggeboka, så no må eg ”ta meg på tak” og blogge litt igjen.

Eg får ta det kronologisk etter kva eg har strikka: Fyrst vart det eit par strømper til eldstejenta, ho ville også ha skinikkers og ullstrømper, akkurat som mamma si:) 


Etter det fyrste paret med selbuvottar som guten min bestilte vart eg biten av Selbuvottebasillen, då måtte eg prøve meg på fleire selbumønster. Eg hadde liggande eit par som eg brukte som oppskrift, så då vart det vottar til gubben og vottar til eldsteguten. 


Så vart det eit par til Michael, i eit anna mønster, 




han og Marylin kom "flyborne" til Sunnmøre på vinterferie. 




Det neste paret var tenkt til Marylin, men av ein eller annan grunn forsvann basillen, så no ligg her eit og eit halvt par og ventar på å få tommel.


Det var kanskje minstejenta sitt ønskje om ny gensar til påske som gjorde at eg la til sides vottane. I alle fall vart det ein ønskjegensar i kvitt med marineblå mønsterfarge i ei litt tilpassa utgåva av Sirdalsgensaren, som eg fann gratisoppskrift til på nettet.




Så snart den var ferdig klødde eg i fingrane etter å begynne på ”det hele kongerige”, vi skal jo verte besteforeldre igjen om ein knapp månad. Sist eg strikka dette babyteppet tenkte eg at jammen skal det mykje til før eg set i gong med eit slikt prosjekt igjen, men no var det naturleg å tenkje at eg må no strikke det til nokon i familien sidan det forrige var eit bestillingsverk for ein kollega.




Det tek si tid å strikke eit slikt teppe, eg begynte på det midt i påskeveka, hadde det med til Oslo på besøk til flokken der som har flytta inn i nyinnkjøpt hus, 










og strikka jamt og trutt på det til det vart ferdig i tide til neste Oslobesøk i samband med Kristi himmelfartsdag.









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar