lørdag 28. februar 2009

Tova strikkakjole

I Ulsteinvik har vi fleire garnbutikkar, den eine, Hasund strikk og bruk, tilbyr ferdige strikkaplagg i tillegg. Eg vart forbausa over prisen på desse strikkaplagga, 350 kr for ein mjuk og god ferdig tova kjole er billeg! No har eg gjort meg nytte av dette tilbodet ved eit par høve.

I desember kjøpte eg ein herleg raud kjole til veslejenta i Oslo, sjølv tok eg meg av småplagg som ho brukar saman med kjolen, som tøfler, vottar og nissehue. Eg har sjølvsagt bilete av henne i stasen, men må spørje foreldra om lov før eg legg ut noko bilete her. (Bloggen min er nemleg ikkje noko eg har fortalt borna mine om enno:))

Etter kvart fekk eg lyst på ein gul kjole også til veslejenta, det er absolutt yndlingsfargen til mammaen. Då var det berre å ta seg ein tur til uthuset ved Krukkehuset og bestille kjolen akkurat slik eg ville ha han.
I går fekk eg ein sms: "The kjole is ready", og sjå berre kor fin han vart...........

Dette biletet som eg tok utandørs yter ikkje gulfargen rettferd,
så her er eit bilete til, teke i sofaen denne gongen.




Liv, som eig og driv Hasund strikk og bruk, fann fram nokre utruleg søte knappar som eg kunne sy på kjolen som ein skikkeleg prikk over i-en.
No skal eg ein tur på posten og sende kjolen, så får eg vel eit bilete av prøveseansen om nokre dagar:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar