søndag 15. august 2010

Akterutsegla


Når det gjeld ABC-leiken er det vel ikkje noko anna uttrykk som passar, men eg må likevel få presisere at eg vart med heilt heim i båten som har vore feriebustaden vår sidan 20.juli:)



Her må eg berre trå til med fleire spanske substantiv på ein gong:

Eg startar med olas som tyder bølgjer, det har vi absolutt hatt på turen.

Båttur og barnedåp 343

Så går eg vidare til pasteles – kaker, vi har hatt det også sidan turen omfatta både eit bryllaup og ein barnedåp.

Båttur og bryllaup 099

Så kjem eg til Cervantes sin superhelt Don Quijote som reiste ut i verda for å slåss mot kjemper, som viste seg å vere vindmøller; luchar los molinos de viento. (Eg må med skam melde at eg har ikkje lese denne romanen som er kåra til beste roman gjennom tidene, men eg har to eksemplar av boka så det blir nok……;)

Så er eg vel á jour når eg hengjer på risa som tyder latter.

Båttur og barnedåp 256

Dette var vel ei effektiv opphenting, eller kva?

Dei andre som deltek i ABC-leiken held seg til R-en denne omgongen.

7 kommentarer:

  1. Jeg blir helt satt ut av din kreativitet,men den lille sjarmøren satte meg enda mere ut! Noe så nydelig! Klem fra bestemor som er tilbake på nettet!

    SvarSlett
  2. Hei, velkommen "heim til bloggeland" igjen ! Håper du har hatt det fint og at du har tatt fine bilder som du vil vise oss ut gjennon hausten:)

    Løysinga di på ABC leiken gjorde du effektivt og flott !!!

    Nydelig dåpsbarn !!!

    SvarSlett
  3. Velkommen tilbake fra tur. Babisen var nydelig. Ønskert meg;-)) heheh!

    SvarSlett
  4. Kjempefin opphenting dette da!! Jeg er sen med besøksrunden. Fikk tatt litt på fredag, men hele helgen gikk med til å fotokonkurransen.
    Da lærte jeg noen spanske gloser i dag også som kan komme god med når jeg en gang drar nedover:)

    SvarSlett
  5. Velkommen tilbage, flot kavalkade.. :-)

    SvarSlett
  6. Så mange fine bilder frå ferien di... Neste gang du tøffer forbi hytte-øya mi, kan du stoppe for kaffi og vafler...
    Ligg midt i skipstrafikken eg...

    SvarSlett
  7. Du har virkelig morsomme spanskleksjoner! Med mange "knagger". Jeg har en gang bodd på et hotell som heter Las Olas, men visste ikke at olas betyr bølger. Jeg har også spist på restaurant som heter Los Molinos. Det visste jeg faktisk betyr mølle. (Og så vet jeg at hesten til Don Quijote het Rosinante, men har heller ikke lest boka). Og så skjønner jeg at vieno må bety vind, det visste jeg heller ikke. Sammen med risa ble de vel tre nye ord på meg i dag. Minst :)

    SvarSlett