mandag 13. april 2009

Kvardag igjen

Så er høgtida over, påskegjestene er reiste og ein må begynne å tenkje på jobben igjen.
Men alle dei gode minna må også få lov til å feste seg. Det var koseleg med familiepåske:)
Eg skulle ha vore flittigare med fotoapparatet, sjølv om eg synest eg har fått lagra litt av det som gjekk føre seg på minnebrikken.
Den siste feriedagen skal utnyttast, i dag har eg tenkt berre på meg sjølv: Gått på fjellet og kosa meg i sola,
- eg har begynt å strikke lestar med Noro-garnet (kjøpt på nettet frå USA og betalt dyr toll for) enda eg ikkje er ferdig med alle Kerrtu-sokkane som eg hadde planar om å strikke
- og eg har sett gjennom bileta frå påska. Det vart sjølvsagt ein del Marylin-bilete:
- I gule-kjolen
- I leik med Sienna


- På tur saman med Mateo og Oliver

- Det fyrste forsøket på å sykle på tohjulssykkel

Og så fekk et foreviga påskeegget som storesystera til Marylin (bonusbarnet mitt) fargela så fint 1. påskedag.








1 kommentar:

  1. Alltid like spennende og følge boggen din besta!!
    Koselige påskebilder og fine turer med familien å ta del i.
    Og Marylin var så vakker i sin gule kjole som det jeg trodde!!
    Artig bilde av en glad jente, ny sykkel,og Minni Mus som heldig pasasjer.
    Eggeproduksjon av kreative glade barn,og naturbilder,jeg blir alltid like glad av å lese om barn, natur og koselig hverdagsliv!!
    Ønsker deg ei fortsatt fin og god uke!!!

    SvarSlett