mandag 17. august 2009

Her måtte det berre bli bollefest:)

Ja, ein ganske kvardagsleg fest med bollar av grovt mjøl, på kjøkkenbenken, men like fullt ein fest:)
Kvifor? Berre for å få brukt dei flotte syltekrukkene mine, vel!
I eit tidlegare innlegg har eg skrive om "tvillingkrukka" som Stubbetufsa fann i ein brukthandel og sende til meg.
Sist laurdag var eg på ny tur til posten for å hente brevpostpakke, denne gongen var pakken frå Villmarkstausa,
og her er innhaldet i pakken:











Ho skriv at krukka og lôket i utgangspunktet ikkje høyrer saman, men dei passar saman, eg får dei gratis om eg vil, og eg vil gjerne ha dei, dei passar glimrande saman etter mi meining, og det er i grunnen ekstra sjarmerande at dei er sett saman til eit par fordi dei "kler kvarandre" så godt:)

Mannen min smiler og rister på hovudet av at noko slikt kan gå an, her sender eg ut ei etterlysing på bloggen min om kvar ein kan få kjøpt syltekrukker med lôk som har opning til skeia, og så får eg heilt utan vidare tilsendt krukker frå to bloggevenner som ikkje vil ha noko betaling for dei! - Kva er det slags gode feer som bur i Blogglandia?

Vi er mange som skriv om dette samfunnet, kor fint det er å vere ein del av eit slikt fellesskap, ikkje først og fremst fordi vi får slike flotte gåver som eg viser fram her, men fordi vi får så mange hyggelege og støttande kommentarar på det vi har på hjertet til ei kvar tid.
Men sjølvsagt er det også stas å få små - og større - gåver og overraskingar som gjer kvardagen lysare og gladare:)

Villmarkstausa er ei dame med mange interesser: Familie, handarbeid, mat, friluftsliv med hund og jakt inkludert, og ho går inn for gjenbruk, ho har ein liten butikkblogg der ho sel ting ho ikkje har bruk for sjølv, ta gjerne ein titt inn der:
BLOGGSHOP villmarkstausa@hotmail.com

På ein eller annan måte ønskjer eg å glede Villmarkstausa slik ho har gleda meg, korleis veit eg ikkje enno, har du eit tips så tek eg imot det med takk:)

Og akkurat no sender eg denne rosa til Villmarkstausa som takk for den flotte blåmønstra syltekrukka.

9 kommentarer:

  1. Hei

    Så fint at den kom hel frem, var litt spent på det.Hyggelig innlegg. Takker og bukker;-))
    Håper den får et langt syltetøy-rikt liv!
    Ha en fin bollefest!
    Klem fra Ingun

    SvarSlett
  2. Ja, dette er virkelig et godt eksempel på hvor mange trivelige feer som finnes der ute! Godt at slike finns;) Ha en flott kveld med boller og syltetøy; høres herlig ut!

    SvarSlett
  3. Ja det er virkelig hyggelig at det er så mange der ute som formidler og gir så mye av seg selv. Så kos deg med boller og syltetøy!
    God natt!

    SvarSlett
  4. Den var jo nydelig, den andre syltetøykrukka du fikk også. Ingen kan vel se at lokket hører til.
    De bollene dine så kjempegode ut med syltetøy på.
    Ha en fin tirsdagskveld.

    SvarSlett
  5. Så flott at du fekk hjelp og fine krukker var det og.

    SvarSlett
  6. Nå smiler jeg fra øre til øre.Det er bare så hyggelig å lese om sånne flotte mennesker og flotte kommentarer og blogglandet er flott å være i.
    Krukkene var vel verd en bollebakst.

    SvarSlett
  7. Hei på deg!
    Bollene dine ser helt nydelige ut :) Syltetøykrukka minner meg om min bestemor. Hun hadde en lignende.
    Råd v/kjøp av håndtein:
    Min erfaring er at en middels tung tein er fin å begynne med. 40-50 gr. Anbefaler deg å begynne med en som har trinsen øverst. De er mye lettere å spinne med. Ellers er de flinke til å gi råd hos Spinnvilt, om du handler der. Har du flere spørmål vedr. spinning, deler jeg gjerne min erfaring med deg. Lykke til, og takk for hyggelge kommentarer i bloggen min.

    SvarSlett
  8. Det fører med seg glede å glede deg! Takk for fine ord! Gratulerer med ei krukke til! Den var fin med det lokket, får meg til å tenke på folk som passer sammen!
    Jeg har noe til deg på bloggen min!

    SvarSlett
  9. Kjempe koselig at du fikk så fine syltetøykruker av gode bloggvenner,det fortjener en god bloggforfatter som du er Strikkebesta!!!
    Alltid noe koselig eller spennende og finne på en bloggrunde innom hos deg vet du!!
    Ha en fortsatt fin uke!!!
    Klem fra Jorid!!

    SvarSlett