mandag 10. august 2009

Utfordring frå Stubbetufsa

Oppskrift på noko frå hagen / naturen:

Sidan eg har fått så fin syltekrukke med deg, trur eg du må få oppskrifta på solbærsylta mi:













2 kg solbær
1 vaniljestang

1 kg sukker
1 pk certo syltepulver

Skyll den rensa bæra godt, splitt vaniljestanga og gi bær og vanijestang eit oppkok, ta bort skum.
For å sikre nok smak av vanilje bør ein la dette småkoke ei stund, ca 15 min., før ein aukar temperaturen til kokepunktet igjen.
Ta panna bort frå plata og tilsett blanding av sukker og syltepulver. Rør til sukkeret er heilt oppløyst.

Fyll sylta på reine glas, heilt fullt. La glasa stå opp-ned til dei er avkjølte. Oppbevar gjerne glasa opp-ned også, så er det mindre sjanse for at det kjem til luft og muggsporar.

NYT!

7 kommentarer:

  1. Her strømmer det på med gode oppskrifter! Dette så sunt og godt ut! Kanskje jeg burde prøvd meg med solbærsyltetøy, jeg også. Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Ang. kommentar hos meg: Du er jo flink!Jeg kan bare på den måten, altså i høyrekolonnen... Så hvis det er gammeldags, skulle jeg gjerne ha visst hvordan ny måte er!

    SvarSlett
  3. Hei.Tusen takk for komentaren på bloggen min.Bare hyggelig.Det er så kjekt å se att det er så mange kreative folk i Norge.Ha en riktig fin Tirsdag.Bodil

    SvarSlett
  4. Fristende syltetøy og oppskrift :) I dag skal jeg plukke bær fra mine to solbærtrær.
    Så skal jeg sannelig prøve oppskrifta di!

    SvarSlett
  5. Namnam. Solbær er godt og vanilje gjør liksom susen. Har aldri prøvd det i syltetøy, men nå skal du se det blir ei smaksprøve snart. Går og gomle solbær når jeg har vegen forbi.

    SvarSlett
  6. Så DEILIG!!
    Jeg kan lage vafler, hvis du kommer med syltetøyet!
    Det passer en byjente bra.
    :D!!!!
    I år har jeg da klart å røre noen bær....men du skulle sett kaoset jeg laget, og hvor vondt i magen jeg hadde av å ha spist mesteparten av bærene i prosessen....
    Ha en god fredag!
    Klem,M

    SvarSlett
  7. Takk for koseleg kommentar på spinnebloggen min :) Eg og starta med handtein for å læra meg å spinna. Syns nok det var vanskeleg, men lysta til å læra å spinna på rokk vart berre større. Så før eg gjekk til innkjøp av rokk, så tok eg meg eit spinnekurs, og eg syns det var lettare å spinna på rokk enn på handtein. Så no kosar eg meg med spinning og synest det er kjempekjekt :) Her er adressa til der eg kjøpte handtein, gjekk på kurs, kjøpte rokk og kjøper ulla som eg spinne. www.spinnvilt.no Lukke til :)

    SvarSlett