fredag 22. oktober 2010

ABC-innspurt: X Y Z

Alle bremsene kom på for nokre veker sidan då bokstaven X skulle bloggast i ABC-leiken til Petunia.

4523786846_4250cdfd2c_m[1]_thumb[2] 

I spanskordboka mi er det berre tre substantiv som begynner med denne bokstaven og ingen av dei var tilgjengelege som motiv for kameraet mitt. Derfor bestemte eg meg for å lage bokstaven X i nysnøen som har lagt seg på plenen og legge ut bilete av det, men akkurat då kom eg på at eg har una x-rayo i huset mitt. Røntgenbiletet er av veslejenta mi sin venstre hands ringfinger, tatt hos tannlegen for snart 11 år sidan då ho var så uheldig å få ytste leddet ut av stilling etter eit ublidt møte med ei dør.

xrayospage

Y-bidraget mitt blir bilete av den veksevillege eføyen: la yedra som før eller seinare kjem til å innvadere heile huset vårt.

yedra

Siste bokstav ut i det spanske alfabetet er Z:

Til venstre ser du dei skorne eg helst vil gå i når vi framleis skriv oktober, til høgre er dei skorne fornufta seier meg at eg bør velje i snø og sludd.

Sko: Los zapatos.

zapatospage

Håper at både Petunia og alle andre deltakarar tilgir at eg har somla slik at eg no legg ut desse bokstavane under Ø.

Då står det berre att å takke Petunia  for initiativet, og alle andre bidragsytarar for laget – og lukke til med siste bokstav neste veke:)

    ABC-innspurt 002

5 kommentarer:

  1. Svømmetur i morgen tidlig???? Du er tøffere enn toget;)
    Går ut fra at snø og kuldegrader preger ditt nærmiljø også; men kos deg på svømmetur..brrr..
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Fine bud på nogle svære bogstaver.. Hav en dejlig weekend.

    SvarSlett
  3. Supert og skikkelig hurra til deg

    SvarSlett
  4. Det er lov til å ta skippertak her på ABC'en og man kan ikke ha tid til alt hele tiden. Jeg synes dere e flinke jeg som holder ut på disse vanskelige bokstavene også!

    Kjempefine løsninger! Håper fingeren er bedre nå:)

    SvarSlett
  5. Superfint inlägg på dess tre svåra bokstäver med bilder i finfina collage!
    Trevlig helg!

    SvarSlett