søndag 10. oktober 2010

Hummarfatet mitt

Til førtiårsdagen min – for ganske mange år sidan – fekk eg eit hummarfat.

Hummar og kanari 023

Ganske fint, eg har brukt det til kakefat, det passar spesielt godt til rullekaker med krem:)

Det har aldri vore ein hummar på fatet – før i dag, for i dag fekk mannen min oppfylt ein draum:

Hummar og kanari 014

Då vi var ute og drog den nye krabbeteina låg det ein sprell levande hummar saman med krabbane:)

Hummar og kanari 016

Hummar og kanari 021

Hummar og kanari 018

Farge; Vakker, både før og etter koking.

Smak: Ein smule oppskrytt? Krabbe er  minst like godt vart konklusjonen, men her ligg altså hummaren og tronar på hummarfatet mitt:)

Hummar og kanari 027

7 kommentarer:

  1. Og så jeg som aldri har sett en hummer, tror jeg... Krabbe er heller ikke på min matliste.
    Men reker...

    SvarSlett
  2. Nu gillar jag alla skaldjur, har faktiskt ätit hummer också, men för min svenska smak finns det fortfarande ingenting som går upp mot kräftor, fast det är klart, hummern ser mycket finare och stoltare ut, och på fint fat. Räknar med att det smakade gott även om du gillar krabbor bättre :)

    SvarSlett
  3. Nam nam! Dette var flott fangst! Har bare spist hummer 2 ganger tror jeg, og det var himmelsk:))) Godt at fatet endelig kom til sin rett...vel det passet no godt til kaken også da..hihi;)

    SvarSlett
  4. hummeren gjorde seg på bloggen om ikke annet, flott fat var det også:))
    Jeg har aldri vært hos deg før, masse fine bilder å se:)
    Jeg er mormor til èn jeg da...som jeg ser alt for sjelden. Men i slutten av oktober møtes vi.
    Ha en flotters kveld, klem fra meg i kuling og bortoverregn:)

    SvarSlett
  5. Hummer har jeg aldri smakt, men de sier det er godt;)...må være artig å fange den selv.
    For noen herlig bilder av dine barnebarn under her, de vokser nesten alt for fort:D
    Ha ei flott uke du også, og klem fra meg;)

    SvarSlett
  6. Flott å få hummar:) Men eg syns vel også at det er litt oppskrytt... Krabbe er betre, syns eg!

    SvarSlett
  7. Eg held og ein knapp på krabben, og så er det lett å få den ut av teinene. Skulle ei hummar vere så dum å stikke innom, blir eg vel ståande å hyle etter hjelp..
    men eg skjønar at fiskaren er noko stolt.

    SvarSlett