lørdag 23. oktober 2010

Korleis få helgekjensla til å kome sigande på…

No er eg heime igjen etter ein tur på badestranda saman med nokre blide, fornøgde damer som meiner akkurat det same som meg om dette tema:

Ein rask symjetur på laurdags føremiddagen - ikkje så langt frå land og ikkje så lenge uti sjøen – er det som skal til for å senke skuldrane!

Komen på land, med eit stort handkle rundt kroppen, kjenner vi varmen vende tilbake, muleg det er endorfinar det heiter, vi kallar det livsglede:)

Men utstyret må vere i orden:

Tova badematte, ullundertøy, ein avlagt varmedress etter storeguten min, klaffehue i ull, alpakkasjal, og -vottar, og gode, store støvlar er eit “must”.  - ja, på land - ute i sjøen held det lenge med badedrakt, hue og ullsokkar.

laurdagsbadetpage

No er det gjort for denne gong - med andre ord: Det er HELG!

14 kommentarer:

  1. Tøffing, seier eg..........so det er dette som skal til for at det skal bli helg.Jaja, kvar si lyst......imponert, eg.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Du er gaaaaal :))) Brrrrr :)) Men kjempesprek !!

    Då får eg berre vente på helga eg då, i all evighet, for meg får ein aldri ut i sjøen okkensom:))

    Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett
  3. Skal ikke si det høres herlig ut, men kan tenke meg følelsen når dere kommer på land og alt er overstått;)
    Flott ny heading!...kos deg videre og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Litt gal og veldig tøffe;) Det der er ikke for meg....

    SvarSlett
  5. Tøff du.
    Ønsker deg en riktig fin søndag.

    SvarSlett
  6. Gjør du virkelig dette hver uke? Du er jammen tøff! Og tviler ikke på at det kjennes godt - etterpå...

    SvarSlett
  7. Uff dette såg ikkje særleg godt ut.
    Er nok ikkje noko for ein frysepinne som meg.
    Men har høyrt at det skal vere veldig sunt.

    SvarSlett
  8. WOW, det må jeg si var en utrolig tøff måte å starte helga på !!! Jeg er dypt imponert!!

    SvarSlett
  9. Du er helt utrolig!
    Har ikke tenkt å prøve selv om vi har vann på alle kanter, et sted går grensen!!!!! Brrrr!
    Jeg beundrer alle som har mot til slikt!
    Klem til deg !

    SvarSlett
  10. Sier bare Brrrrr...jeg, frysepinne som jeg er;-)
    Ha ei flott, ny uke...

    SvarSlett
  11. Ja, du er ein tøffing, det har eg no alltid meint og sagt. Det høyrest ikkje noko godt ut for meg, men kvar sin smak. Ha ei flott veke!

    SvarSlett
  12. Hei.

    Nå ble jeg imponert ! Jeg er selv veldig glad i å bade , men det skal helst være varmt på land !!!
    Flott blogg , og så flott familie du har :)
    Jeg legger meg til for å følge deg videre :)

    KLem fra mormor til to !!!

    SvarSlett
  13. Du er litt gal, forstår eg:) Men det er klart du er ikkje åleine om den galskapen.... Eg klarer knapt å kome meg uti vatnet midt på sommaren her i landet!

    SvarSlett
  14. Tøffa! :~)
    Det blir sikkert flott med et slikt hjerte fint plassert på ei hvit lue! Takk for ideen!

    SvarSlett