fredag 13. november 2009

Hasundhornet

Heimefjellet i mitt barndomsrike, høgt og uinntakeleg låg det og ruva 556 meter rett over hovudet på oss, stengde for sola til langt ut på formiddagen sommarsdag - og heile dagane vintertida.Set eg meg i bilen og køyrer opp på baksida av Hasundhornet, er det ein kort, snerten tur opp til toppen. Utsikta derifrå er det ingenting å utsette på: Går eg litt nedanfor toppen, ser eg rett ned på barndomsheimen min.

Mot aust ser vi dei spisse takkane til Sunnmørsalpane, mot sør ligg fastlandet: Ørsta, Volda og Vanylven. Mot nord ligg kommunesenteret, Ulsteinvik og ut mot havet øya Runde.Mot vest ser vi Dimnøya - og heimen min no i framgrunnen - Herøy lenger ute i synsranda. Går ein vidare til næraste topp, Flåna, er det ganske utruleg at Hasundhornet verkar stort og ruvande frå andre sida:)

Fargespelet i gråsteinane som varden er bygt opp av er vakkert, synest eg, særleg når eg legg frå meg niste-eplet mitt mellom dei for å knipse nokre bilete!


Dette var mitt innlegg iVil du sjå fleire H-ar, finn du dei på denne lenkja.

17 kommentarer:

  1. Nei no fikk eg heimlengsel.. Fantastiske bilder og du har fått med alt rundt deg... Skulle gjerne ha gått turen lag med deg. Kjempeflott.

    SvarSlett
  2. Nydelig natur bilder fra hjembygden din.
    Takk for alle koselig kommentarer fra deg. Jeg har ikke vært så flink i det siste ,med å kommentere , men jeg er innom ofte.
    hA EN FIN HELG.
    kLEM

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder fra hjembygda di, men jammen var det bratt ned. Du må jo ha stått helt ute på kanten for å få tatt det bildet. Bildet med eplet ble jo bare vakkert.
    Takk for hyggelig kommentar forresten. Jeg får heldigvis ikke vondt i armer eller nakke så lenge jeg unngår vrangmasker mest mulig. Strikker jeg mye vrangt, så kjenner jeg det ganske fort på armene.
    Håper du får en fin helg. Her er det skikkelig snøvær og det er jo litt koselig.
    Får følelsen av at det snart er jul,

    SvarSlett
  4. Smukke billeder. En fantastisk udsigt fra det fjeld.

    SvarSlett
  5. Her passwr virkelig ortaket "Du store verden" her var det virkelig en flott utsikt og du kan ikke være plaget av hødeskrekk ser jeg.
    Du har ikke gjort så mye på håndarbeidsfronten sier du,men du har iallefall ikke sluntret unna gåturene ,jeg er imponert over kor flink du er til å bruke naturen og stelle pent med kropp og sjel slik Kristin.Der har jeg en bit som burde ha vært mere i fokus spesielt på grunn av diabetesen,men jeg er så lite motivert,kommer liksom ikke i gang med trimming nei.
    Ønsker deg ei fin og god helg jeg da!!

    SvarSlett
  6. vilka flotta bilder, det är så fint med alla fjäll och höjder, min hembyggd är flat som en pannkaka...

    SvarSlett
  7. Imponerende natur og bilder og da kommer denne teksten meg lett i hu:
    Millom bakkar og berg utme havet,
    heve nordmannen fenge si heim

    SvarSlett
  8. Nydelege bilete, som vanleg. Tusen takk for gode ord på bloggen min. Trur du kan lenke meg til som du har gjort med dei andre du har på sida di. Veit ikkje meir om det, men i alle fall så skriv eg på bloggen minst to dagar i veka. Så du får no berre følge med. God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  9. Fine bilder, takk for turen. Det er så koselig å lære litt om Norge i denne runden.

    SvarSlett
  10. Flotte bilder og en lærer stadig noe nytt om Norge . F.

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder fra hjembygda di
    - det er interessant å lese og se fra de forskjellige stedene man bor eller kommer fra ;)

    SvarSlett
  12. Du tar fine bilder av et variert landskap som får meg til å holde pusten og bare se!
    Norge er vakkert!

    SvarSlett
  13. Du har virkelig vakker natur rundt deg på alle kanter. For mange, mange år siden gikk jeg på skole i Fosnavåg, og noen år senere bodde jeg der i en annen sammenheng. Det hender ofte at vi legger turen om ditt område når vi har vår sommertur til Ålesund. Må ut å nyte den fantastiske naturen. Bildene dine er flotte. Ha ei herlig helg.

    SvarSlett
  14. For en natur du har rundt deg ! Det er så storslått at man nesten føler det i kroppen ;) Ha en nydelig helg og ta vare på deg selv ! Klem!

    SvarSlett
  15. Å ha naturen sånn inn på seg og ha skog, mark, fjell lett tilgjengelig er gull verdt.
    Flotte bilder og herlig utsikt!

    SvarSlett
  16. Opp på toppen der ville ikke jeg ha stått å fotografert. Har sååå høydeskrekk! Flotte bilder! Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  17. Akkurat! Du veit nett korleis ein slik irritasjon(les; Hasundhornet)kan få det til å lyde som det mest fantastiske på jord:) Takk! Eg har sjølv vore frustrert over fjellet bak meg...men det hjelp lite. Flotte bilete av noko so irriterande! God søndag til deg. Klem

    SvarSlett