fredag 20. november 2009

INTERESSER, IDÉAR, INSPIRASJON OG IVER

Er du i tvil?
Bokstaven denne veka i Petunia sin

er I.

INTERESSA mi for strikking gjorde at eg leitte på INTERNETT etter IDÈAR og oppskrifter eg kunne bruke. På den måten vart eg INTRODUSERT for den forunderlege reisa inn i Bloggverda.

Her INNE gjer eg stadig nye oppdagingar og IDÈANE til medbloggarane mine gir INSPIRASJON til å prøve ut stadig nye INTERESSER:)

INTERESSER som fotoredigering - toving og filting - og IKKJE minst spinning som eg no prøver å lære meg med entusiasme og IVER.IVER heiter forresten vesleguten min, tjueåringen som eg kjenner eg saknar av og til etter at han flytta ut i haust for å skaffe seg vidare utdanning.

22 kommentarer:

  1. Flott innlegg på I..inspirasjon henter vi virkelig her inne, for ideene er mange;)
    Ha ei god helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Sukk! Skulle ønske jeg ble inspirert til å strikke igjen...
    Flott valg for tema på i!

    SvarSlett
  3. Heilt einig.Faren er at eg blir berre sitjande å sjå og sjå,får lyst å prøve alt muleg og så endar eg opp med å ikkje få gjort noko som helst.

    SvarSlett
  4. Iver og inspiration får man i massor, det har jag också märkt. Blir också så imponerad över allt du får till. I helgen ska min slända/ håndtein få göra sitt, jag vill också kunna spinna!! Jag försökte en liten stund igår, lätt var det inte.. Jag får kika lite mer efter tips, ska nog få det till :)

    SvarSlett
  5. Flott innlegg! Ser ut som du er blitt kjempeflink til å spinna, og at du kosar deg med det. Kjekt at fleire får interesse for det. Ønskjer deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  6. Heisann!
    Et skikkelig morsomt Innlegg. Strikking er på "mote" igjen. Tok ned fra loftet mange halvferdige strikketøy i mars. Startet å blogge i april... og ikke en maske er strikka etter det!
    Sånn er livet.Jeg burde kanskje ha gjort uka om til 14 dager ;:O))

    SvarSlett
  7. Inspirerende interesser gir gjerne gode idéer ;-)

    SvarSlett
  8. Du er jo til stor inspirasjon du også med dine varierende innlegg som alltid er hyggelige å lese;) Ha en fin helg og klem fra meg;))

    SvarSlett
  9. Så fin og koselig I, takk fro titten ,-)

    SvarSlett
  10. Det er jo rigtigt, at der er mange bloggere, der strikker. Eller laver andet håndarbejde, eller har alle mulige andre interesser, som de deler med andre. Det er en af de gode ting ved blogging.

    SvarSlett
  11. Flotte ting du lager og masse forskjellige ting også Flott I innlegg. F

    SvarSlett
  12. Internettet er en fantastisk inspirationskilde. Selv henter jeg mange ideer til mine rimerier.

    SvarSlett
  13. Supert innlegg om I. Jeg regner med agt du har menge med deg i dine betraktninger om inspirasjon og ideer fra bloggverdenen. Også meg! Så gøy det ser ut med rokk og spinnerier. Blir helt nostalgisk. Min eldste søster var en kløpper på mora mi sion rokk, men jeg ble nok alderi annet enn ei kløne på området. En trivelig søndag ønsker jeg deg. :)

    SvarSlett
  14. Ja, er det ikke fantastisk hvor mange ideer en kan få ved å lete på internett?! Og utrulig mye vakkert å se i andres blogger! Jeg blir inspirert, men rekker ikke over mer enn en liten brøkdel. Det får jeg være fornøyd med!!

    SvarSlett
  15. Det er virkelig mange inspirerende ideer å finne på Internett. Godt å ha en inspirerende interesse.

    SvarSlett
  16. Flott Innlegg ... du traff blink der! Gjelder veldig mange av oss her inne også!
    Ha en fortsatt fin helg :o)

    SvarSlett
  17. Dette var et kjempefint innlegg. Ja her i bloggverdenen kan man få inspirasjon til utrolig mye. Jeg er så glad for å ha oppdagen denne verdenen!

    SvarSlett
  18. Artig i-valg! Inspirerende innlegg og søt Iver-gutt!

    SvarSlett
  19. :)) Jeg tror måske jeg bliver fast tilbagevendende til din blog.. Der er jo information om strikning :))) så må jeg se, hvad du finder på for J. mvh Sportsglad

    SvarSlett
  20. Her er det vitterligen mange flotte i-er, nesten som du brukte hele i-alfabetet.

    Inderligen bra

    SvarSlett