søndag 22. november 2009

ULLTULL


Men - kva er dette? Spaghetti? Nei! Ulltull!

Eg har på kort tid vorte stjernekunde hos Spinnvilt, siste investering er spolestativ og jumbosett, dvs. stor spole med tilhøyrande venge for samantvinning av tråd.


No skulle det verte sving på tvinninga etter at eg hadde spunne tre spolar, ein heil kilometer, med vanleg norsk ull! Spolane vart plasserte på stativet, jumbosettet montert på rokken og Strikkebesta gjekk i gong med tvinninga.
Nytt problem: Rokkebandet av plast har utvida segslik at så snart eg får litt fart på hjulet så hoppar bandet av. Men eg er ikkje akkurat kjend for å gi opp med ein gong....
etter litt fundering fann eg ut at å lage eit åttetals-snar på bandet ville gjere susen. Og det gjorde det:) Tråden vart tvinna, jumbospolen vart fylt opp på rekordtid og tråden vart hespa opp på niddy-noddyen i same farta.


Men så: ULLTULL i det same eg tok hespa av niddy-noddyen! Noko liknande har eg aldri laga før!
Her var det berre å vaske hespa og få hengt henne i strekk snarast råd, tenkte eg.


Først når hespa hang der, dryppande våt, gjekk det opp for meg kva galskapen kom av:
Eg har lese meg fram til at trådane må tvinnast saman motsett veg av det dei har vorte spunne, noko eg samvitsfullt har passa på, også denne gongen...... men når det er snar på bandet, trer ei eller anna fysisk lov inn slik at vengen går motsett veg av hjulet, altså har eg tvinna ei tohundregramshespe feil veg! Kva gjer eg no? Strikkar med "bouclé-tråden" min? Tvinnar alt på nytt? Er det siste muleg, tru? Kaste heile hespa? Nei, er du gal?!



Etter ei slik oppleving gjorde det godt å kome seg ut i ver og vind - utsikta var god nok, trass i regnet, og clementinen smakte godt der eg sat i ly av varden:)


13 kommentarer:

  1. Ja, jeg skal ikke gi råd, for dette er spinnvilt for meg;)
    Synes du er tøff, jeg, som har starta med hele denne prosessen;)
    Ha ei god uke og gled deg til advent;) Klem;)

    SvarSlett
  2. Uff da, men stiligt effektgarn eller boucle garn kan det ju bli..Holder tvinningen til å strikke med så kan det jo bli et lekkert innslag i en sjal kanskje?.. Jeg er spent selv nå, etter en hel dag med gloser, har jeg ett 100 grams nøste på bordet, nå skal jeg finne pinner, tjo ho :)

    SvarSlett
  3. Hei ! Skal si du er en utholdende sjel !
    Jeg skjønner veldig lite av dette, men at du er dyktig det skjønner jeg! Jeg syne garnet ser spennende ut;) Ha en spinnende uke!!!!

    SvarSlett
  4. Huff då! Det høyrdest trasig ut. Håper du finn ut av det, og at du kan bruka garnet. Eg har ikkje slikt utstyr, så eg tvinnar garnet på vanleg måte. Lukke til :)

    SvarSlett
  5. Så mye plunder, men garnet så fint ut alikevel- Pakke på vei;-))

    SvarSlett
  6. Dette må ha vært en aldri så liten sjokkopplevelse, tenk så mye arbeid, og så at garnet blir slik. Blir sikkert en jobb å tvinne det opp igjen også.
    Da blir det med tråd som med fiskescene da, at den må spoles motsatt vei. Der har det gått surr for meg mer enn en gang.
    Lykke til med garnproblemet.

    SvarSlett
  7. Dette er ikke noe som jeg verken behersker eller har vett på så her kommer ingen gode råd. Men garnet ble i alle fall spesielt. Du får prøve om det kan brukes som det er.
    Så flink og oppfinsom du er.

    SvarSlett
  8. Stakkars deg :/ Alt det fine garnet. Jeg gjorde også dette i starten, men i små mengder, heldigvis. (Det gikk i søpla) Hva om du prøver å spole garnet en gang til, slik det er, den riktige veien? Vet ikke om det hjelper, men du kan jo prøve.
    Jeg har for øvrig lært å vaske garnet mitt på en ny måte. I vann opptil kokepunktet i litt oppvaskmiddel. Skyll også i samme varme. Jeg har så varmt vann i springen, at jeg bruker det. Så klapper jeg og rister litt på garnet før jeg henger det til tørk. Bruker ikke strekk lenger. Dette har jeg lært av andre lokale spinnere. Garnet blir mye mer fluffy og lekkert. Lykke til!

    SvarSlett
  9. Dette var gresk for meg!
    Håper du koser deg med spinninga?
    Klem,M

    SvarSlett
  10. Takk for koseleg kommentar. Eg trur det var ca. 300 meter, og det er 2-trådsgarn. Veldig kjekt å strikka seg eit sjal som ein har spunne garn til sjølv. Det greier nok du og :)

    SvarSlett
  11. Ja her var det jammen mange J'er. Her sa vi også jevinster, men det er byttet ut med gevinster etterhvert. Håper du finner en smart løsning på garnet ditt :-)
    Håper du får en trivelig helg og en riktig god 1.adventssøndag

    SvarSlett
  12. Ja her var det jammen mange J'er. Her sa vi også jevinster, men det er byttet ut med gevinster etterhvert. Håper du finner en smart løsning på garnet ditt :-)
    Håper du får en trivelig helg og en riktig god 1.adventssøndag

    SvarSlett
  13. Jøje meg!
    Hadde jeg bodd nærmere, skulle jeg tilbudt meg å hjelpe deg å nøste alt ut av tvinninga igjen...
    Klem!

    SvarSlett