fredag 27. november 2009

Juksar eg???

Ja, når eg vil ha J-lyden som min J i Abc-leiken?
J-lyden kan skrivast med ulike bokstavar, dermed gir det meg fleire alternativ å skrive om.

Hjerte
til dømes


.......... eller gevinst. I min barndom sa vi faktisk gevinst med j-lyd.
Kvifor eg absolutt vil bruke det ordet?

Jau, fordi eg er så heldig å ha motteke ein GEVINST denne veka:)
Eg gjetta nemleg rett i ein gjettekonkurranse hos Villmarkstausa, og her ein dag i veka låg gevinsten i ein brun konvolutt i postkassa vår.


Det er alltid gildt å få pakke, og denne her var skikkeleg gjev:
Tova veske til vinflaske (eg skal nok sørge for å putte i ei flaske med portugisisk vin til jul),
såpe som luktar av jasmin, badesalt med god lukt, og tre trebokstavar som skal få bli ein del av adventspynten her i huset og minne oss om kva høgtid som er rett rundt hjørnet.

Sånn, no har eg skrive j-lyden med ge, gi, gj og hj, så då er bidraget mitt levert. Vil du sjå andre j-ar klikkar du deg inn her.


15 kommentarer:

  1. Hei igjen!
    Var nok litt kjapp der.......
    Me òg seier "J" i gevinst........
    Flott gevinst, foresten.......
    God helg!!!

    SvarSlett
  2. Hyggelig at du likte gevinsten;-)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Koseleg innlegg, og flott pakke. Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  4. Jeg sier gevinst med G, men jeg har hørt at noe eldre sier det med j.
    Heldig du da som fikk premie!!!
    Det er mye jul rundt omkring på bloggene denne runden, men det er jo bare koselig.
    Ha en fin adventstid!

    SvarSlett
  5. Fantasifult innlegg på J.

    God helg

    SvarSlett
  6. Jeg kan godt forstå, at du er glad for din gevinst!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med fin gevinst.
    Ønsker deg en riktig fin helg og takk for alle koselige kommentarer.
    Klem

    SvarSlett
  8. Koselig innlegg dette. Det er alltid gøy å vinne noe, og ihvertfall når det faller i smak. Ønsker deg en riktig god adventshelg.

    SvarSlett
  9. Takker for fin kommentar hos meg, og tips!
    Fint innlegg på J dette :-)

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  10. Koselig gevinst og morsom ordlek (er jo norsklærer, jeg...)..
    Langt opphold for meg her, flyttesjau, straks ferdig, takk og lov.
    Ang brudebukett, sendte jeg bildet videre til min lokale blomstermann, han kan trylle med blomster og skal hjelpe meg med pynt og bukett... Godt å drømme i forkant, det former jo livet videre...
    God adventssøndag til deg!

    SvarSlett
  11. flott Jevinst , heldige du som vinner, og mange har valgt jul og det er ikke rart, selv om gresset er grønt og rosene har blomster enda. F

    SvarSlett
  12. Gratulerer med "jevinsten". Kos deg no i adventstida. Kanskje ser vi kvarandre ein torsdag kveld no i desember i ein låve ikkje så langt herfra?

    SvarSlett
  13. Jeg sier da "jevinst" enda jeg. Masse flotte J-lyder her.

    SvarSlett
  14. Ikke jukser du!! Det er bare et bevis på ypperlig fantasi og kreaktivitet!! Hyggelig inlegg, med vakre bilder, og, gratulerer med jevinsten :)

    SvarSlett