fredag 29. januar 2010

Tema gir seg sjølv


Har eg eigentleg noko val når ABC-leiken, som Petunia har settt i gong, er komen til bokstaven S?
Så altoppslukande som den nye interessa mi har vorte på nokre få månader så må eg berre få lov til å lage eit innlegg om henne igjen.
Denne gongen har eg tenkt å gå i Toraa sine fotspor og velje eit ord med, ikkje berre dobbel, men trippel tyding, minst!:
SPINNING.

I den eine tydinga av ordet er målet å produsere tråd. Enten ein bruker tein eller rokk, så er det like flott å sjå akkurat den magiske augneblinken når fiber blir omdanna til tråd!

I den andre tydinga er målet å omdanne lagra energi til kraft, eller i mitt tilfelle å senke blodsukkernivået så mykje som muleg. Minst to timar i veka trakkar eg på ein slik stadbunden doning - og ser fram til føret på vegane tillet meg å ta fram dameSykkelen min og sykle til og frå jobb igjen:)

Når vi snakkar om føret så kjem eg fram til den tredje tydinga av ordet, det er nemleg ikkje fritt for at det har vorte litt spinning i motbakkane med den vesle Yarisen min dei to siste dagane, grunna nysnø og nullføre.


Elles finns det eit uttrykk som seier at vinninga går opp i spinninga, då står ikkje arbeid og gevinst i høve til kvarandre.

Andre, og vel så spennande S-innlegg finn du her.

17 kommentarer:

  1. Flott! For ikke å snakke om at man faktisk kan spinne en vev: Spinnkjerringvev!

    SvarSlett
  2. Härligt S-inlägg, och fina bilder!
    Trevlig helg!

    SvarSlett
  3. Flott tolkning av spinning;)
    Jeg har kun kjennskap til de to siste;)

    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Hehe! Spinning, ja. Det kan være så mangt. Her er det en jeg ikke liker, en jeg ikke klarer og en som jeg burde gjøre mer av. Så nå kan jo du lure på hvilke det er;)
    Artig innlegg!

    SvarSlett
  5. Det var et godt valg av ord. Å så flott å kunne spinne, tenk å lage noe av garn som du har spunnet selv. Kanskje jeg skal lære meg det en gang!

    SvarSlett
  6. Det var et fint innlegg! Spinne med rokk kan jeg ikke, men rokk har jeg. Har arvet bestemors.
    Å spinne på sykkel gjør jeg også to ganger i uka på treningssenter. Og jeg ønsker med bil med firehjulstrekk slik at jeg kan unngå at bilen spinner.
    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  7. Veldig bra! Flott at gammelt håndverk tas vare på!

    SvarSlett
  8. Vilket härligt inlägg. Spinna, tråden hos dig blir fin, den nr 2 fungerar bra som avlastningsplats till strykta skjortor, något annat ser inte cykeln ut att anvandas till hos oss;) 4 spinnord, det var många. På svenska så spinner kattorna också, när dom 'maler' är det inte det det heter på norska.
    Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  9. Takk for besøk på bloggen min! Jeg har nok vært innom deg tidligere (via Ellens Hobby), men har ikke lagt igjen spor tidligere.

    Denne gruppen på Facebook vil jeg gjerne være med i. Du finner mailadr. min på bloggen. Kan ikke love at jeg blir så aktiv, for verken tid eller helse strekker til. La meg avslutte med: "Me encanta todo lo que es el español; gente, comida, bebida, música, cultura y idioma."

    SvarSlett
  10. Dette er bra.
    Vi trenger hele tiden å bli minnet om de gamle håndverkstradisjoner

    SvarSlett
  11. Jeg har skrevet om det spanske språket her (klikk og lim om ikke linken kommer opp):
    http://sollerlover.blogspot.com/2009/01/det-spanske-spraket-el-idioma-espanol.html

    SvarSlett
  12. ja her er det bare en form for spinning og det er den på veien , med alt for stor bil på for trange veier. Men å spinne på rokken så morsomt ut. F

    SvarSlett
  13. Her var det mange betydninger av spinning. Flott at de gamle tradisjonene blir holdt i hevd. Sykling har jeg tenkt å starte med igjen til våren. Til og fra jobb, men tror jeg velger å se været an litt. Ha en deilig dag.

    SvarSlett
  14. Hei Strikkebesta! Eg har noko til deg i bloggen min!

    SvarSlett
  15. Sånn flott S. Og så flink du er som virkelig brukeer sykkelen systematisk.
    Nå driver jeg og samler e-postadresser, så nå håper jeg det er like før jeg kan sende en gruppemail, slik at du enkeelt skal kunne invitere oss inn i den lukkede gruppa. forutsatt at alle er villige til å registrere seg på FB. Det kan vi nå finne ut av når først alle er på gruppemailen.. Ut fra det jeg vet, så er vi 5, men du har kanskje og noen på lur.
    Ha en fortreffelig søndagskveld!

    SvarSlett
  16. Spinning! Et spennende ord nå om dagen da man spinner både med hjul og rokk ! God søndagskveld til deg! Ha en spe(i)nnende uke!
    Klem ;)

    SvarSlett
  17. Kjære Kristin! I staden for oppfølging av awarden, blir det: "Ta vare på hjarta framfor alt du tek vare på, for livet går ut frå det", henta frå Ordtøka 4,23. Det står ei forklaring på bloggen min, om du vil lese... Klem

    SvarSlett