fredag 25. september 2009

ABC - eg heng meg med!











Etter å ha vore innom mange bloggar som har hatt flotte innlegg på kvar bokstav i alfabetet, har eg forstått at å delta kan vere både utfordrande og kjekt. No startar ny runde - og eg vil vere med:)
A er Aquaparc for meg i år. Eg hadde ein strålande dag saman med Alle dei fire gute-borneborna mine der sist juli.
Aquaparc ligg ved Genfersjøen utanfor Montreux i Sveits, tett ved grensa til Frankrike.
Eit Aquarike der du kan boltre deg i AquaAktivitetar dagen lang.
Fleire A-løysingar finn du om du går inn på denne lenkja

15 kommentarer:

  1. Så artig at du har ble med på ABC i ord og bilder da og dette var jo et flott innlegg.
    Artige bilder og historie fra turdagen med de koslige og gode barnebarna dine i forrige innlegg var det også:)
    Ønsker deg ei god helg jeg Kristin!!
    Klem fra Jorid!!

    SvarSlett
  2. bAding er gøy både for liten og stor. Mine er også glad i det og på sommerstid kan vi utfolde oss i eget basseng også :o)

    SvarSlett
  3. Plask och plump, det där ser verkligen skönt ut :)

    SvarSlett
  4. Velkommen til ABC i ord og bilder! Det er så fint at så mange er med og til nå er det også mange nye bloggere som har hengt seg på!!! Det blir gøy!
    Koselige bilde du har lagt ut her. Ungene er i sitt ess når de får boltre seg i basseng. Litt av teksen din klarer jeg ikke å lese. det ligger noen merker i blått/turkis over den og skygger. Er det bare meg som ikke klarer å lese?

    SvarSlett
  5. Det vil eg tru var kjekt! Ønskjer deg ei fin helg :)

    SvarSlett
  6. Dette så kjekt ut! Noen av A-ene ble borte bak noen blå merker, vet ikke hva det er.
    God helg.

    SvarSlett
  7. Det så ut som om alle koste seg i Aqua parken..Ingenting er så deilig som å bade i dertil egnet vann..

    SvarSlett
  8. Dette var nok stas for guttene, tenker jeg - ja,. for dere voksne også kanskje? Artig innlegg - koselig at du er med:)

    SvarSlett
  9. Artig innlegg på A:0)
    Fine bilder av barnebarna og kven likar vel ikkje å bade i den alderen?
    Koselig at du er med...
    God helg

    SvarSlett
  10. Leken og morsom A.
    Gøy! :)

    Fortsatt god helg! :)

    SvarSlett
  11. Dette må jeg si er en meget løfterikt ABC-debut med flotte bilder.
    Og hold deg fast:
    Vi var i Montreux første lørdag i august dette år.
    Det er bare så vidunderlig vakkert der.
    Til å miste pusten. Med den mektige Lac Leman, de frodige daler og de imponerende Alpefjell har vi en virkelig konkurrent til de norske fjorder hva gjelder naturskjønnhet.

    Vi var der, på hjemreise etter internasjonalt bloggertreff i Syd-Frankrike.

    Report vil komme på min hoveblogg om noen uker.

    Her er min ABC-A
    http://toraamusic.blogspot.com/

    SvarSlett
  12. Takk for koselig hilsen hos meg .
    Herlige bilder av barnebarna dine.
    Jeg har syv av dem , fra 6 år og opp til 20.
    De er virkelig en stor bonus i livet mitt.
    Ha en fin lørdag .
    Klem

    SvarSlett
  13. Koselige bilder fra turen, ser ut til at dere hadde en strålende stund der :)

    SvarSlett
  14. Ser ut som dere har hatt en flott tur. Vakre bilder :))

    SvarSlett
  15. Flotte bilder med fornøyd barn.

    SvarSlett