onsdag 30. september 2009

Når suget etter noko godt blir for sterkt

- og det kan like godt skje på ein onsdags ettermiddag, då er det greitt å ha vaffeljernet i nærleiken. Eg skal no helst halde meg unna all karbomat, men ein gong i blant er det greitt:)
Og dessutan så har eg både grov sammalt spelt, havrekli og store havregryn i røra.

Ho ser ikkje akkurat lekker ut, men vaflane som kjem ferdig ut av jernet smakar like godt som andre sine vaflar, forsikrar minstejenta på 16 år meg om! Ho er forresten svært oppteken av ein sunn livsførsel, og skal bli ernæringsfysiolog som ei av storesøstrene:!

Etter å ha sykla heim frå jobb i eit ofseleg regnver, unte eg meg sjølv og dei andre i huset ei kosestund med "sunne" vaflar og godt tilbehør: Kaffi, rørt sylte av blåbær og jordbær, vaniljekesam, og ein liten dæsj med piska krem... mmmm...

9 kommentarer:

  1. Mmm... ja det såg godt ut, synest eg kjenner smaken! Ønskjer deg ei fin veke :)

    SvarSlett
  2. ÅÅ det så godt ut! Vafler en av favorittene, og det kan gjøres ganske så sunt som du gjør her;)
    Kos deg og ha en god morgendag;) Klem

    SvarSlett
  3. Det så himmelsk godt utt.
    Da skal jeg prøve den vaffelblandingen i morgen.
    Ha en fin morgendag
    Klem

    SvarSlett
  4. Jaha, er du også på lavkarbomat!
    Jeg og! Og så får jeg sånn stygglyst på brødmat! Jeg lager brød fullpakka av havregryn og frø og helkorn, det er godt med ei slik skive bare med smør oppå!
    Grove vafler skal jeg jamen prøve en dag!

    SvarSlett
  5. Takk for oppskrift;-))Det så godt ut...

    SvarSlett
  6. Å nå fikk jeg lyst på vafler. Og jeg som ikke engang har vaffeljern. Jeg hadde et i jern som jeg brukte på plata (synes vaflene blir absolutt best stekt på den måten), men det er blitt borte. Kanskje jeg skulle dra og kjøpe meg et jern. Jeg fikk virkelig lyst på vafler.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  7. Jeg måtte innom en snartur igjen for å fortelle at nå har jeg kjøpt meg vaffeljern, stekt vafler og spist de. Trenger nok litt øvlese med oppskriften, ellers var det godt nok, men dine så så mye bedre ut.

    SvarSlett
  8. nam nam det såg godt ut. Og "sunne" vaflar er like godt som andre vaflar og så treng ein ikkje ha dårleg samvit etter å ha ete dei!!

    SvarSlett
  9. her får jeg vann i munnen! Vafler med fiber var lurt.
    NB! Vi har nettopp mistet bakeren vår som måtte gi seg... kanskje jeg kan bestille brød av deg?

    SvarSlett