søndag 8. mars 2009

8.mars

Til lukke med dagen, tauser!
Om eg er feminist?
Tja..... ja!
Det er eg. Eg er heldig, bur i eit land der vi har nådd langt i synet på likestilling mellom kjønna,
framkjempa rettar ser vi på som sjølvsagde goder. Men ikkje alle er så heldige, nokon har måtta kjempa kampen for oss, og mange må kjempe kampen enno.


Eg trivst i fellesskap med andre kvinner, uttrykket "kvinne er kvinne verst" er heilt framandt for meg, skal eg tenkje negativt så synest eg at "menneske er menneskets verste fiende" passar betre!

Med svært få unntak er det dei kvinnelege kollegaene mine eg har kome nærast inn på, dei er, og har vore, rause m.o.t. å dele godt og vondt med meg.

Eg har hatt kvinnelege sjefar som eg set svært høgt, dei har evna å sjå sine tilsette som heile personar og har vore gode førebilete, så nok ein gong: Til lukke med dagen, tauser!

(Siste bilete er henta frå nettutg. av Adresseavisa)

1 kommentar:

  1. Jeg er så enig med deg,vi har det bra,men det er nok noe jobbing enda, så kvinnedagen er en bra dag for å minne oss på det og at vi kan få opp på dagsorden det som må jobbes med.var ute og markerte alltid i yngre dager men her jeg bor er det lite som foregår som jeg støtter jentedag og mannekengoppvisning er liksom ikke tingen for meg(",)
    Men dagen har noe høytidelig og nostalgisk over seg for min del enda!!

    SvarSlett